Followers

Saturday, August 29, 2009

ROHAIZAT DAN KARTIKA


Sudah banyak saya menulis tentang Rohaizat iaitu pada 19hb Ogos 2009 dan 21hb Ogos 2009.
Disebalik sokongan yang saya beri kepada Rohaizat dalam tulisan saya, sebenarnya ada usaha dari 15hb Ogos 2009 lagi supaya Rohaizat tidak dijadikan calon BN di Permatang Pasir kerana sudah tahu isu yang ada disekelilingnya.

Pada 15hb Ogos 2009 YAB TPM Tan Sri Muhyudin berada di Kuantan untuk merasmikan Mesyuarat UMNO Bahagian Kuantan, Indera Mahkota dan Paya Besar secara berkelompok. Pagi itu saya menerima message melalui Facebook dari Cucu Tok Selampit sebegini
Baca Lagi disini






Saya juga ada menulis tentang Kartika. Pada 21hb Julai 2009 dan juga pada 23hb Ogos 2009. Saya tetap mempertahankan hukuman yang dikenakan keatas Kartika. Semuanya kerana saya berpendirian bahawa :-

1.Undang-undang Syariah Pahang adalah sah dan berkuatkuasa.
2.Kartika mengaku salah terhadap kesalahannya.
3.Kartika tidak mahu membuat rayuan.
4.Kartika rela dengan hukuman yang hendak dijalankan.
Baca Lagi dsini

No comments:

Post a Comment