Followers

Saturday, August 15, 2009

PAS Kini Jelas dan Nyata

Salamsejahtera kepada semua blooger, tanpa mengira apa fahamam dan perjuangan, semoga sentiasa berada di dalam perlindungan Allah SWT jua hendaknya.

Hari ini kita sudah nampak jelas dan nyata apa yang di perjuangkan oleh parti yang kononnya agama Islam adalah teras perjuangan mereka, hujung2 kita dapat lihat bagaimana perjuangan mereka sudah terpesong jauh dari landasan, kita dapat lihat bagaimana mereka mempermainkan agama demi untuk berkuasa di bumi Malaysia ini yang rata rata penduduk majoritinya adalah yang beragama islam. dalam erti kata lainnya, mereka mempergunakan sensetiviti masyarakat islam di Malaysia.

Bagi PAS pembangunan itu bukan nya aspek penting dalam perjuangan islam, sedangkan Allah SWT berfirman cari lah dunia dan akhirat, kalau kita lihat hari ini Malaysia yang di terajui oleh UMNO dengan berlandaskan perlembangaan setia kawan yang ada di dalam kepimpinan Barisan telah berjaya menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara islam yang moden tanpa menidakkan syiar islam.

Semangat setia kawan di dalam Barisan yang memahami dan menghormati antara satu sama lain baik dari segi anutan agama dan budaya, bekerjasama antara satu sama lain untuk memastikan negara berada di dalam satu tahap yang membanggakan. Semangat setia kawan yang tidak akan menghina agama di antara satu sama lain.

Semangat ini lah yang tidak ada dan tidak akan ada di dalam Pakatan Rakyat.......

No comments:

Post a Comment