Followers

Monday, August 17, 2009

Gobalakrishnan Buat Kecoh

KUALA LUMPUR, 17 Ogos (Bernama) -- Tindakan anggota Parlimen pembangkang N.Gobalakrishnan menimbulkan kekecohan semasa penamaan calon pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Permatang Pasir hari ini adalah seperti individu yang tidak tahu undang-undang dan memalukan Parlimen, kata Tan Sri Muhyiddin Yassin.
baca lagi

Memang dah dasar perjuangan mereka, kira jenis tak sedar diri, yang sedihnya apabila cara mereka ini di restui oleh rakan rakan seperjuangan, inikah cara setia kawan mereka? ini kah perjanjian yang telah mereka tangani?

Apakah kelak nanti sekiranya ada pertumpahan darah atau pertempuran kaum juga merupakan salah satu dari agenda dan persefahamam mereka juga ke? adakah juga penghinaan atas agama Islam juga telah di menterai sesama mereka?

Hari ini Masihdol am PAS mengeluarkan kenyataannya yang mana orang Islam UMNO tidak akan masuk syurga maka yang layak masuk syurga adalah orang orang PAS sahaja, bagaimana dengan orang Islam yang berada di dalam PKR ?


Adakah kenyataan Masihdol am PAS ini menyokong penuh dengan tindakan DAP agar terus boleh menghina Islam, agar terus membuat provokasi, adakah Masihdol am PAS ini ingin melihat negara Malaysia ini hancur?


Allah SWT Maha Mengetahui, saya beranggapan Masihdol am PAS Nik Aziz dah nyanyok, Allah memanjangkan umor beliau agar dapat perbanyakkan memohon keampunan kepada Allah SWT, sebagai sesama islam saya tetap mendoakan semoga beliau terus mendapat keampunan dari Allah SWT.

No comments:

Post a Comment