Followers

Tuesday, August 18, 2009

Bertimbang rasalah

KUALA SELANGOR 17 Ogos - Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim meminta penduduk Seksyen 23, Shah Alam. bertimbang rasa menerima keputusan kerajaan negeri membina kuil di atas tanah seluas 0.2 hektar berhampiran kawasan perumahan tersebut.
baca lagi



Betapa mudahnya MB Selangor Pakatan ni menyelesaikan masaalah yang di hadapai oleh masyrakat, sama kes nya dengan penduduk Buah Pala, akhirnya sekira tiada atau tidak boleh membuat penyelesaian mereka akan menyalahkan kerajaan yang terdahulu.

Ini lah yang berlaku di Perak semasa pemerintahan Pakatan Rakyat, tanah orang melayu mula tergadai secara terang terangan, tergadainya tanah melayu bukan kerana atau perjuangan unutk membangunkan tanah tersebut bagi tujuan satu Malaysia tetapi hanya untuk kepentingan satu kaum.


Sememang atas dasar sikap dan sifat setiakawan kita semua kena lah saling menghormati dan bertimbang rasa, tetapi mereka mereka juga kena menghormati dan bertimbang rasa, tempat dan lokasi adakah sesuai untuk pembinaan sesebuah tempat beribadat dengan majoriti kaum, jangan lah hanya nak kan sokongan sesebuah kaum maka kita sanggup mengadaikan kepentingan kaum majoriti yang berada di situ.

Maka kepada MB Pakatan Selangor jangan ambil mudah, kesannya kelak sehingga ke anak cucu......



No comments:

Post a Comment