Followers

Saturday, August 29, 2009

Pemuda Umno, BN kutuk perarakan kepala lembu


Pemuda Umno dan BN mengutuk sekeras-kerasnya perarakan kepala lembu ke bangunan Setiausaha Kerajaan Selangor, dalam demonstrasi membantah cadangan pembinaan kuil Hindu dekat Seksyen 23, Shah Alam, petang tadi.
Baca Lagi

Saya juga bersetuju dengan pandangan Ketua Pemuda UMNO Malaysia tapi tidak lah sampai mengutuk terlampau keras, mungkin kita tidak berada di dalam suasana seperi apa yang berlaku dengan penduduk Seksyen 23, Shah Alam, maka kita tidak dapat merasakan betapa semangat mereka untuk memastikan sebuah kuil tidak terbina di kawasan yang di katakan lebih ramai orang Islam.

Saya juga bersetuju dengan pandangan Ketua Pemuda Malaysia yang sememangnya tidak sepatutlah kepala lembu di jadikan bahan bagi menyatakan kemarahan yang amat sangat kepada pemimpin kerajaan Pakatan Rakyat yang saya rasa segilintir dari mereka adalah yang mengundi untuk memastikan kemenangan kerajaan Pakatan Rakyat.

Seperti kata rakan kita Puan Normala yang memberi komen "dan itulah harga yang harus di bayar oleh pengundi2 yang tidak mengenang jasa".

No comments:

Post a Comment