Followers

Tuesday, August 11, 2009

Kebiadapan DAP dan Kebisuan PAS

Assalamualaikum dan salamsejahtera, lama juga saya menghilangkan diri dari memberi komen, bukan apa banyak tugas luar dan peribadi yang harus di perjuangkan dulu, walaubagaimanpun masih mengikuti perkembangan politik semasa dan masaalah yang melanda negara kini yaini wabak H1N1 atau lebih di kenali dengan penyakit selsema babi.

Tetapi saya lebih suka untuk memberi komen mengenai gejala tidak sehat politik tanah air yang saya rasa salah satu sebab menularnya penyakit H1N1, sememangnya kita mungkin tidak sedar, bermula daripada arak yang haram di halalkan oleh sekutu kuat PAS yang kononnya memperjuangkan Islam sebagai teras perjuangan mereka dan kini rakan PAS sanggup memaki hamun dan mencerca serta menghina Islam.

Apa kata masihdol Am PAS Nik Aziz mengenai Arak yang di halalkan oleh rakan sekutunya? tidak ada komen pun, kenapa? kerana masihdol Am PAS Nik Aziz bimbang putus kawan dan putus kuasa, apa yang dapat Masihdol Am Pas ni cakap, negeri Selangor dengan Negeri Kelantan lain, datanglah negeri Kelantan nanti hambo tunjukkan cara nak memerintah,kelakor lah kan.

Adakah memperjuangkan Islam berkirakan tenpat dan kawasan ke?.......

No comments:

Post a Comment