Followers

Thursday, June 25, 2009

Hati busuk Nik Aziz

Pemuda UMNO Kelantan membuat aduan polis berhubung satu kenyataan Menteri Besar, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, menyamakan UMNO dengan ajaran sesat dan juga komunis.
baca lagi

Dia tidak senang selagi tidak dapat menghancurkan sesama saudara islam, kita sudah dapat melihat dengan jelas siapa Nik Aziz dan apa agenda beliau sebenarnya, saya tak nampak kenapa dengan melihat gambar mukanya konon seperti akan dapat pahala, mungkin saya belum dapat hidayah dari Allah SWT, maka apabila saya melihat gambar beliau terpapar muka seorang ditaktor politik yang berselindung di sebalik agama.Nik Aziz hanya mempergunakan agama bagi kepentingan politik yang gila kuasa.

Allah sentiasa menguji keimanan hambanya, selagi kuat kita beriman kepada Allah SWT, maka lagi kuatlah ujian Allah terhadap hambanya. Semoga kita tidak terpesong dari akidah demi untuk dunia semata mata, semoga rakyat tahu kini siapa nik aziz sebenarnya, saya berdoa semoga rakyat manek urai di berikan kekuatan untuk mengubah masa depan politik di kelantan.