Followers

Tuesday, June 16, 2009

Siasat misteri pembuangan 14 KP


Pemuda PAS mendesak siasatan segera dijalankan berhubung penemuan 14 keping kad pengenalan lama di tempat pembuangan sampah di Tampoi seperti telah diadukan kepada polis 8 Jun lalu.
"Saya merasakan isu ini adalah isu besar. Bukan persoalan parti politik, PAS atau Umno atau sebagainya tetapi kita ingin membayangkan sekiranyanya kad pengenalan ini dikeluar dengan sewenang-wenangnya daripada Jabatan Pendaftaran, maka kebimbangan kita akan berlakulah isu keselamatan yang sangat besar kepada negara kita,” kata Ketua Pemuda PAS Johor, Khairul Faizi Ahmad Kamil.
baca lagi

" Dalam hal hal seperti ini, saya rasa pihak yang bertanggong jawab harus tampil untuk memberi penjelasan, saya juga berpandangan pekara ini adalah serius, kerana ia membabitkan hal keselamatan negara, walaubagaimana pun polis harus di beri masa dan waktu untuk menyiasat, saya harap pemuda PAS jangan lah sampai nak provokasi melampau lah pula, seperti meletakkan topi lambang BN segala untuk menampakkan konon kononnya ia adalah kerja kerja orang UMNo, banyak andaian yang boleh di buat dari apa yang berlaku, saya boleh juga mengatakan yang ianya sengaja di lakukan oleh Pemuda PAS sendiri, biasalah dan tak ada kerja kan.....

No comments:

Post a Comment