Followers

Monday, July 6, 2009

Akan berakhirkah perjuangan Anwar


Apakah kali ini Anwar akan di dapati bersalah oleh makamah apabila meliwat saiful, maka akan berakhirkah karier politik Anwar?. saya percaya seluruh negara akan tertumpu kepada perbicaraan Anwar, lebih hangat dari PRK di Manik Urai, Penyokong Pemuda PKR merancang untuk membawa 5,000 penyokong membanjiri Kompleks Mahkamah Jalan Duta, Kuala Lumpur masa perbicaraan Rabu ini. di laman Blog yang anti PKR pula menganjur himpunan rakyat yang menyokong sdr Saiful yang terinaya seorang rakyat biasa yang perlukan pembelaan.

Dulu semasa mula mula Anwar di sabitkan dengan kesalahan meliwat ini beliau sebenarnya di dapati bersalah malah hakim makamah federal mengesahkan yang mana ada unsur unsur yang Anwar melakukan liwat terhadap mangsanya iaini SUKMA DARMAWAN SASMITAAT MADJA. Hakim kata juga adalah terdapat bukti yang mengesahkan Anwar terlibat dalam kegiatan homosexual semasa kejadian di Tivoli Villa memang sah berlaku. Kita boleh baca peranggan ini di laman web www.kehakiman.gov.my

Malah hari ini kalau kita lihat di YouTube juga kita boleh dapati video pengakuan sdr SUKMA DARMAWAN SASMITAAT MADJA yang menbuat pengakuan Anwar meliwat beliau, semoga kali ini Anwar akan mendapat pembalasan terhadap apa yang beliau lakukan selama ini, tapi adakah penyokongnya akan menerima apa yang berlaku kelak sekiranya Anwar di dapati bersalah? Sama sama lah kita lihat.