Followers

Thursday, September 10, 2009

SIAPA BACUL?

Ada otak tak pakai. Ada serban pakai tapi bila soal hendak membela umat Islam, mereka bacul. Ibrahim Ali.

Ibrahim Ali sekali lagi membuat kenyataan yang boleh dikatakan boleh menimbulkan kontroversi.

1. Ada puak yang memiliki kuasa tetapi tidak mahu mempertahankan agama Allah.

2. Bacul dan bukan pemimpin yang boleh diharap.

Siapa orang yang dikatakan tidak mempertahankan agama Allah? Buat apa hendak pertahankan agama Allah sebab agama Allah ada macam-macam seperti Kristian, Hindhu dan Islam. Nik Aziz pun pernah kata begitu.

Yang mana satu agama Allah sekiranya Cina yang makan babi dan tak sembelih kepala 'kote' pun boleh baca al-Quran!!! Baca sahaja tak apa, tetapi baca dan terjemah untuk menghina orang di hadapan orang Islam. Siapa yang tidak pertahankan Islam?

Itu tak apa. Bila ada ulama memberi pendapat berbeza dengan fahaman politik, ada yang gelarnya pelacur politik. Kalau dahulu hina ulama pun boleh masuk neraka dan apa yang diperkatakan oleh ulama seperti 'lidah' Rasulullah s.a.w, kini ulama sudah jadi pelacur.

Pelacur sehina-hina manusia kerana boleh merosakkan generasi wanita. Tetapi ada juga orang cari pelacur sebab ingin menikmati keseronokan walaupun mengetahui akibat dan kesan-kesan termasuklah terkena penyakit HIV. Sama juga dalam politik, PAS sanggup melacurkan diri kepada DAP semata-mata mahukan 'keseronokan' mentadbir Perak. Kita lupa pasal itu.

Sumber dari Abg Mie

No comments:

Post a Comment