Followers

Thursday, September 17, 2009

KUALA LUMPUR 16 Sept. – Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini gagal dalam usahanya untuk melucutkan kelayakan keseluruhan pasukan pendakwaan dalam kes liwat terhadap bekas pembantunya.

"Apa lagi lah yang hendak di putar belitkan lagi oleh brother kita ni dari tuduhan liwat yang di hadapi sekarang ni? bermacam macam alasan untuk melengahkan perbicaraan liwatnya, mana perginya istilah berani kerana benar atau sememangnya brother anwar betul betul melakukan pekara liwat ni maka takut kerana benar?

Dua orang penguam anwar yang boleh di katakan arif tentang agama telah menarik diri? adakah mereka telah nampak atau merasakan ada bukti kukuh yang brother anwar sememangnya melakukan liwat terhadap saiful dan mereka tidak mahu terlibat dengan dosa yang di lakukan oleh anwar?

Saya rasa rakyat ingin melihat di mana kesudahannya kes anwar ini, rakyat sabar menanti dan melihat permainan kotor beliau, pelbagai usaha di lakukan bagi menunjukkan kebenarannya, malah di politikkan di dalam dan di luar negara, malah kalau kita lihat hari ini makamah seperti di kuasai oleh pembangkang.

peguam negara nampaknya semakin lemah atau terlampau banyak sangat isu yang boleh di manupulasikan oleh anwar kot, mungkin peguam negara dah lama sangat,biasalah manusia kalau dah terlampau lama ini semakin banyak kelemahan, istilahnya dah tepu sangat, maka cadangan tukar sahaja peguam negara baru yang berwibawa dan bersesuaian dengan zaman yang semakin mencabar kini bukan mereka yang takut dengan pembangkang serta bersih.

1 comment:

  1. Saya cadangkan supaya saudara jer jadik Peguam Negara! amacam?

    ReplyDelete