Followers

Wednesday, February 16, 2011

PKR Kutok Akhbar Palsu Selangor Terkini


Pakatan Rakyat Selangor kini terus di hantui dgn sindrom takut pada bayang2 mereka sendiri apabila Wanita Keadilan Selangor Haniza Mohamed Talha ADUN Taman Medan kini dah pandai mengutuk pihak yang bertanggungjawab sehingga kononnya tersebarnya akhbar palsu, Selangor Terkini yang menyerupai akhbar sah terbitan Kerajaan Selangor iaini SelangorKini.kliksini

Yang Jelas janji Allah tu benar, apa yg dulu kamu mengata mengeji mengumpat menyalahkan kepimpinan mengfitnah kerajaan BN Selangor dan hari ini ianya berbalik kepada mereka, kenapa nak bimbang, kalau berada di jalan yg betul..? mungkin bimbang kerana dulu hingga kini begitu juga lah perbuatan mereka sehingga umat rakyat masyarakat Selangor tertipu dengan pembohongan mereka.?

Wanita Keadilan Selangor mengajak seluruh rakyat Selangor mengutuk perbuatan terdesak Umno yang sengaja menimbulkan kekecohan kerana khuatir dengan sokongan rakyat yang bertambah terhadap kerajaan Pakatan Rakyat di Selangor…?? Atau Wanita KeADILan Selangor khuatir kini bahawa umat masyarakat rakyat Selangor dah mula sedar yang mana kerajaan Pakatan Rakyat hari ini hanya satu Pakatan jahat yg hanya bertujuan nak memecahbelahkan umat rakyat masyarakat dalam negara dan tak tahu memipin pun..??

Apa kata, kita kata pada Wanita KeADILan Selangor supaya buat kerja tunjukkan pada rakyat Selangor apa yg mereka dah perjuang kan yg nak di banggakan oleh rakyat Selangor sehingga hari ini.?? Jangan pula tunjuk kan apa yg telah di rampas sesuatu yg di laksanakan di perjuagkan oleh UMNO/BN, kemudian nak megaku ini lah yg kerajaan Pakatan dah buat dalam negeri Selangor ??

Apa kata, kita kata pada Wanita KeADILan Selangor kenapa nak takut pada akhbar2 palsu dulu pun mereka pernah buat juga malah akbar KeADILan pun tak adil sehingga mengfitnah dan siap minta maaf lagi, takan lupa,,??

No comments:

Post a Comment