Followers

Monday, February 14, 2011

AMK dakwa Utusan bohong



Akhbar Utusan Malaysia telah dibidas oleh Angkatan Muda Keadilan (AMK) Pulau Pinang kerana memaparkan berita bertajuk ' MPSP roboh 1,000 gerai'

Ketua AMK Pulau Pinang Amir Ghazali kata berita dan angka yang dipaparkan tidak benar dan berunsur fitnah untuk mengaibkan kepimpinan Kerajaan Negeri Pulau Pinang yang diterajui oleh PR (Pembohong Rakyat).

Ketua AMK adalah Ahli Majlis MPSP, dia beri jaminan usaha sedang dilaksanakan bagi menempatkan semula peniaga yang terlibat di satu lokasi yang akan dikenal pasti dalam kawasan yang sama bagi memberi peluang kepada mereka meneruskan perniagaan mereka..??


Persoaalanya kenapa tidak tempatkan mereka dulu atau cari lokasi yg sesuai dan laksanakan dulu sebelum merobohkan gerai2 mereka, persoaalannya juga sampai bila mereka perlu tunggu untuk AMK perjuangkan tempat lokasi baru untuk mereka..? tidak kah pemimpin Melayu PKR PAS tak fikirkan apa akan jadi pada peniaga yg telah mereka robohkan apa punca rezeki mereka sementara nak menunggu AMK berfikir lokasi dan tempat..? tidak kah ini memperlihatkan betapa zalimnya pemimpin PR, yg jelas pemimpin melayu PKR PAS tidak ada suara dalam Pakatan.

No comments:

Post a Comment