Followers

Thursday, November 12, 2009

Saya Bukan Ajak Tapi Suruh Asri Masuk PAS


Saya Bukan Ajak Tapi Suruh Asri Masuk PAS kata Ketua Dewan Ulama PAS, Datuk Ustaz Harun Taib sambung Datuk Harun lagi Saya bukan ajak, saya suruh dia menyertai PAS, ajak (bermakna) lain, kena duduk dalam PAS lah"tegas Ustaz Harun bila ditanya, adakah benar-benar beliau mengajak Asri menyertai PAS.

Beginlah lah putar belit ulama PAS, cakap pun berpusing pusing, ajak ke suruh ke sama sahaja, apa yang perlu kita tahu, Pemimpin PAS suka meneguk di air yang keruh, mencari mereka yang ramai pengikut, selalu mencari kerja mudah, dan siri penangkapan Bekas Mufti Perak adalah merupakan salah satu daripada agenda mainan politik PAS bagi tujuan unutk menarik beliau untuk menyertai PAS dan kita akan melihat seorang lagi manusia yang bertaraf auli dan ambia akan di pesongkan akidahnya dalam politik kotor PAS yang kononnya menjadikan agama islam sebagai teras perjuangan mereka.

Saya berharap agar Dr Asri dapat berfikir dengan baik bagi meneruskan niat baik beliau untuk berdakwah, harapan agar beliau tidak berada di dalam mana mana pihak, tetapi dapat memberi komen dan berdakwah bagi keseluruhan umat demi kebaikan agama islam tanpa terikat dengan parti politik apatah lagi dengan PAS yang hanya menjadikan islam sebgai landasan politik kotor pemimpin ularmak PAS yang hanya gilakan kuasa dan kekayaan semata mata.

No comments:

Post a Comment