Followers

Wednesday, July 13, 2011

NEGARA PUN MEREKA LELONG...??


Orang Islam/Melyau PAS/PKR lebih suka melihat kulit dari nak menyelami terjemahan penerangan setiap pengisian dan kandungan serta dasar asas prinsip garis panduan syarat peraturan pada setiap pekara, bagi mereka dengan tajuk saja dah cukup nak membuktikan untuk membolehkan mereka melaksanakan melakukan apa saja suka2 hati mereka atas nama hak asasi demokrasi hak kebebasan dalam perlembangaan.

Begitu juga bagi mereka dalam Firman2 Allah dalam al-Quran dan sabda2 Rasulullah dalam al-Hadis seperti tepu dan beku macam otak mereka, begitu juga Islam bagi mereka seperti Agama yg buta tuli yg tak mengambil kira keadaan, masaalah penganut lain dan umat Islam setempat atau keseluruhan bebanan umat.

Islam adalah agama Allah yg maha pengampun pengasih penyayang , yang memberi pertimbangan neraca keadilanNya, Islam tidak menekan dan menyusahkan, Firman Allah dalam surah al-Hajj “ Dan sekali-kali tidak Aku menjadikan kamu dalam agama suatu kesempitan”

Melayu Islam PAS/PKR kata kita takut bila melihat mereka dah bersama dgn DAP mereka memuja Anwar..?? kita bukan takut kerana itu, tapi kita takutkan kebodohan kebangangan dan ketidak kepekaan mereka dalam nak membuat pertimbangan kononnya nak menghancurkan UMNOtapi mereka tidak nampak kerana dgn terhapusnya bangsa, Negara di pimpin org lain masa tu pasti Islam akan terancam, ini yg kita bimbangkan.

Kalau nama Allah pun Melayu Islam PAS/PKR boleh jual hanya untuk mendapatkan sokongan dan Pas boleh membungkus matlamat perjungan mereka untuk sebuah Negara Islam untuk mendapat sokongan DAP adakah mereka ini kita nak mengharapkan untuk membela Agama, Bangsa dan Tanahair..?? PAS nak ganti UMNO..??

No comments:

Post a Comment