Followers

Thursday, March 24, 2011

WAN AZIZAH MINTA CERAI...??



Seorang ahli perniagaan, Khairuddin Abu Hassan mendakwa Wan Azizah pernah dua kali meminta cerai daripada Anwar Ibrahim.

Khairuddin dalam ceramahnya di Jelutong petang semalam mendakwa, kali pertama Wan Azizah meminta cerai daripada suaminya itu ialah pada tahun 1994 dan kali kedua pula pada tahun bulan September 1997 setelah mengetahui `latar belakang sebenar' Anwar.

Khairuddin dalam ceramahnya turut mendakwa Wan Azizah pernah dipukul oleh Anwar apabila meminta cerai kali kedua menyebabkan dia melarikan diri dari rumah selama 10 hari.

Khairuddin Abu Hassan (yang bertanda bulat) adalah anak saudara arwah Sulaiman Palestin dan sepupu Anwar Ibrahim. Arwah Sulaiman Palestin pernah berpesan kepada Khairuddin supaya menghalang kerakusan cita-cita Anwar untuk menjadi Perdana Menteri.baca di sini

2 comments:

  1. oklah..kesian aku tgk blog ko ni xde orang komen .maybe sebab xde orang tgk pun..cuba ko bagi duit rm50 kat sapex2 yg view blog ko ni ok gak...aku ni pemuda umno...setiap kali ada program aku dpt duit...so kalau xbg duit jgn harap aku nak datang..ko pun aku rasa same je...

    ReplyDelete
  2. aku pun tak minta, komen ke tidak sama je...kalau komen pun bukannya ada yg boleh bagi pengajaran pun..ko pemuda UMNO..?? tak malu ke ko nak ngaku UMNO..?? ko lah manusia yg jelas perosak dalam perjuangan..harap nak masyuk je tak masyuk tak sokong...ko lah jenis keturunan kitul

    ReplyDelete