Followers

Friday, January 14, 2011

NIK AZIZ NAK BERLAGAK....??


Harakah melaporkan Nik Aziz bersimpati dgn 500 orang rakyat Malaysia yang berada di Queensland yang terlibat dalam banjir besar yang melanda wilayah di utara Australia itu…?? Nik Abdul Aziz juga mempertimbangkan untuk menghantar bantuan 'sekadar yang mampu' oleh Kerajaan Negeri Kelantan cukup untuk bagi menggambarkan bagi menunjukkan betapa Nik Abdul Aziz Nik Mat seorang pemimpin yang sangat prihatin, laporan trsebut juga bagi menjadikan penyokong2 Islam PAS kembang kuncup hidung terasa bangga dgn keinternationalnya Nik Aziz hari ini.

persoaalannya Bagaimana di Kelantan sendiri, jumlah mangsa akibat banjir melebihi angka 500 orang setakat ini, bantuan daripada Kerajaan Negeri kepada mangsa-mangsa banjir terutama di Rantau Panjang tidak mengatasi bantuan daripada Kerajaan Pusat….??

maka rakyat Kelantan, khususnya keluarga yang ahli mereka terkorban akibat banjir dan masih tidak mendapat bantuan sehingga kini, tidak perlu berasa cemburu atau pun sedih. Dgn sikap Nik Aziz yg mula prihatin dalam semua aspek mentak dan fizikal dari segi akidah dan material, bagi memastikan slogan PAS 4 all Boleh!!

Mungkin Nik Abdul Aziz Nik Mat sudah menjangkakan kemenangan di Kelantan dan sekarang, dia sedang cuba mendapatkan kemenangan dan undi daripada 500 orang rakyat Malaysia di Queensland pula!!!....SYABAS Nik Aziz.

No comments:

Post a Comment