Followers

Tuesday, October 19, 2010

PAS PARTI PALING BUSOK DAN KOTOR..??



PAS adalah serpihan dari UMNO, begitu juga org Islam/Melayu dalam PKR yg ada dari PAS dan UMNO, PAS pernah masuk dan keluar dalam UMNO, tapi UMNO tetap kekal tidak kemana-mana, masih konsisten dgn perjuangan nya, tidak mengelabah seperti PAS atau melayu2 dalam PKR

Allah memuliakan manusia dari kejadianNya yg lain dengan memberi akal dan fikiran. Kalau nak fikir perjuanga yang terlalu kotor dan busuk?? perjuagan PAS lah yg sepatutnya di beri tuduhan tersebut, kerana lahiriahnya mempergunakan agama untuk meraih sokongan, PAS tahu betapa sensetif nya Islam di kalangan org Melayu dalam negara, PAS memperdaya kan rakyat dengan mempercayai yg mana perjuangan PAS adalah kesinambungan bagi kesempurnaan Islam dalam negara saja, mempergunakan al-Quran dan hadis bukan untuk kebaikan sejagat tetapi untuk kepentingan politik sempit PAS.

Adakah di kira perjuagan PAS menang kononnya memerintah, sekiranya umat Islam dalam negara masih berpecah belah?? persoaalannya yg harus kita tanya pada penyokong2 atau kepada rakyat adakah PAS menang ke Pakatan yang menang??

No comments:

Post a Comment