Followers

Tuesday, July 10, 2012

Awas Klik Video Lucah Siap Untuk Diedar...?

Di dalam blog www.msomelayu.blogspot.com hak milik Mohd Sayuti Omar ( Merah Tinta Mso ) seorang penulis yg pernah mengkritik teruk Bapak Anwar Bin Ibrahim selaku TPM masa tu bertajuk Mimpi & Realiti, ( kira seangkatan dgn Karpal Pu Singh.."Anwar Ibrahim Harus bertaubat) ) menulis dalam blognya bertajuk "Awas Klik Video Lucah Siap Untuk Diedar?" baca sini ( siap ada tanda tanya bermakna di sendiri pun tak confident) dalam tulisanya dia ada menyebut kononnya ada arahan dari menteri ( tak sebut siapa) mengarah seorang produksi ( tak sebut dari mana) di bahagian editing (penyunting) seorang penerbit ( tak sebut siapa) kononnya menceritakan secara tidak langsung ( entah ya ke tidak) kepada salah seorang anggota keluarga kawan lama Mohd Sayuti ( rahsia) d perjalanan bersamanya ke Pasir Putih....


 Ini orang juga yg pernah di saman 30J oleh Zaid Ibrahim dalam penulisannya yg bertajuk " Zaid terus hanyut dalam keegoannya", di blognya juga Mohd Sayuti mengatakan kononnya Menurut sumber ( penerbit) nya itu di antara pemimpin tertinggi yang terlibat dalam klik video bakal yg terbaru ini ialah Anwar Ibrahim, Azmin Ali, Mohamad Sabu, Husam Musa. Katanya nama Nurul Izzah Anwar juga turut sama disebut, tapi dalam masa yg sama ( yg kelakar) dia menulis yg mana klik video tersebut ada masaalah teknikal plak maka belum boleh di edarkan...?? :)


Yang Jelas Mohd Sayuti Omar ni kerjayanya adalah membohong, penghasut, pemfitnah, bermuka-muka, adu domba, pecah belahkan hubungan orang ramai, menulis buku serta artikel yang menyakiti hati sesama islam, mengugut orang untuk mendapatkan wang melalui tulisan dan macam-macam lagi perangai buruknya.Waktu dia mendapat wang atau projek dari orang UMNO dia akan puji UMNO dan hentam PAS. Waktu dia dapat wang dari orang PAS atau PKR dia akan hentam UMNO. Waktu orang UMNO tak bagi apa-apa yang dia minta dia kata UMNO adalah syaitan yang tidak perlu dikawani atau didekati.
baca sini

So...boleh percaya ke Mamat ni..?? tapi yg jelas pencacai Pakatan percaya..justeru harap polis siasat kenyataan Mohd Sayuti Omar ni kalau ada kebenarannya...kan :)

No comments:

Post a Comment